Przetargi

„Biuro Centrum” Sp. z o.o. w Katowicach ogłasza konkurs ofert na przeprowadzenie remontu systemu CCTV oraz SSWIN w budynku w Katowicach przy ul. Mickiewicza 29.
I. WYMAGANIA ODNOŚNIE CCTV:
1. Wymiana istniejących 32 kamer analogowych wraz z okablowaniem na kamery IP:
 kamery wewnętrzne 23 szt.
 kamery zewnętrzne 9 szt. (w tym dwie PTZ/zoom optyczny min. 4x)
2. Instalacja dwóch dodatkowych kamer:
 wewnętrzna 1szt.
 zewnętrzna 1szt.
3. Instalacja rejestratora / rejestratorów (NVR) w obecnej szafie RACK.
4. Instalacja 2 nowych monitorów na stanowisku ochrony.
5. Wykorzystanie 2 obecnie używanych monitorów do podglądu wybranych kamer.
6. Możliwość obsługi kamer z dwóch niezależnych stanowisk, przez pracowników ochrony.
7. Okablowania do kamer należy prowadzić istniejącymi trasami kablowymi wewnątrz budynku.
II. Parametry kamer:
1. dzień / noc
2. zasięg IR do 30 m
3. przetwornik CMOS
4. rozdzielczość 2 Mpix / 3 Mpix
5. prędkość zapisu 25 kl/s
6. kompresja obrazu H.264
7. zasilanie PoE
8. obudowa min. IP66 (kamery zewnętrzne)
9. PTZ / zoom optyczny min. 4x (dotyczy dwóch kamer zewnętrznych)
III. Parametry rejestratora/rejestratorów (NVR):
1. zasilanie: 230V AC
2. czas zapisu: 30 dni /1920x1080/ 24/7
3. rozdzielczość nagrywania: do 5Mpx
4. format kompresji: H.265
5. RS-485
6. sterowanie PTZ poprzez RS-485
7. port: USB 2.0/3.0
8. wyjścia min. 1 x VGA, 1 x HDMI
9. interfejs sieciowy: 1x Ethernet 10/100/1000 Base-T

IV. Parametry dysku/dysków
Dysk twardy WD Purple, 3.5'', 6TB (lub większy), SATA/600, 64MB cache
V. Parametry monitorów
1. zasilanie 230V AC
2. matryca matowa, min. 27 cali
3. rozdzielczość 1920 x 1080 (Full HD)
4. format ekranu 16:9
5. podświetlenie LED
6. wejścia min. 1 x VGA, 1 x HDMI
7. certyfikat całodobowej pracy 24/7
VI. WYMAGANIA ODNOŚNIE SSWIN:
1. Integracja dwóch central Satel INTEGRA w jeden system.
2. Uruchomienie z odzyskaniem kodu serwisowego.
3. Montaż czterech dodatkowych czujek PIR wraz z okablowaniem.
4. Utworzenie czterech dodatkowych wejść w programie do nadzoru i administracji GUARDX.
5. Wymiana akumulatora.
VII. Oferta powinna zawierać:
1. Cenę urządzeń i materiałów netto + Vat.
2. Cenę robocizny (instalacja, uruchomienie, szkolenie) netto + VAT.
3. Parametry techniczne urządzeń.
4. Dokumentację dopuszczającą produkt do obrotu.
5. Czas realizacji od podpisania umowy.
6. Referencje z wykonania prac o podobnym charakterze.
7. Okres gwarancji.

Oferty prosimy składać w biurze Spółki (pokój 189) do dnia 22.04.2018 r.
Ogłaszający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, ogłaszający nie ponosi kosztów postępowania.
W sprawie dodatkowych informacji prosimy o kontakt e-mail:
• r.fligier@biurocentrum.com.pl,
• k.knapik@biurocentrum.com.pl

Chętnych do zapoznanie się ze szczegółami oferty zapraszamy do siedziby spółki po wcześniejszym poinformowaniu o terminie wizyty drogą e-mail.

Katowice, 26.03.2018 r.

Zarząd "Biura centrum" Sp. z o.o. pragnie podziękować wszystkim zainteresowanym firmom za przygotowanie i złożenie ofert. Jednocześnie informujemy, że po rozpatrzeniu wszystkich ofert jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy TP TELETECH Sp. z o.o. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu konkursowym. 

Katowice, 23.03.2018r.

Zarząd "Biura Centrum" Sp. z o.o. dziękuje wszystkim zainteresowanym firmom za przygotowanie i złożenie ofert. jednocześnie informujemy, że  po rozpatrzeniu wszystkich ofert jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy OTIS Sp. z o.o. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu konkursowym.

Katowice, 23.03.2018r.

Zarząd "Biura centrum" Sp. z o.o. dziękuje wszystkim zainteresowanym firmom za przygotowanie i złożenie ofert. Jednocześnie informujemy, że po rozpatrzeniu wszystkich ofert jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy OTIS Sp. z o.o. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu konkursowym.

Katowice, 22.03.2018r.

Zarząd "Biura Centrum" Sp. z o.o. pragnie podziękować wszystkim zainteresowanym firmom za przygotowanie i złożenie ofert. Jednocześnie informujemy, że po rozpatrzeniu wszystkich ofert jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy DENIOS Sp. z o.o.. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu konkursowym.

Katowice, 22.03.2018r.

Zarząd "Biura Centrum" Sp. z o.o. pragnie podziękować wszystkim zainteresowanym firmom za przygotowanie i złożenie ofert. Jednocześnie informujemy, że po rozpatrzeniu wszystkich ofert Rada Nadzorcza Spółki uchwałą z dnia 13 października 2017 roku wybrała firmę POL-TAX 2 Sp. z o.o. jako biegłego rewidenta do badania Sprawozdania finansowego Spółki za 2017 rok.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu ofertowym.

Katowice, 18.10.2017 r.